Kérdése van?

SEGÍTÜNK!

Általános

A Prince Phone weboldal/webshop okostelefonok értékesítésével és azok szervizelésével foglalkozó, Magyarország legnagyobb bevásárlóközpontjában, a Westend -ben elhelyezkedő üzletünk, a Prince Phone GSM online platformja.

Fő irányvonalunk az okostelefonok (egyaránt használt és új készülékek) értékesítése és szervízelésük. 

Célunk hogy minőséget és értéket képviseljünk, munkatársaink baráti társaságunk is egyben, lelkiismeretesen, ügyfélközpontúan kezeljük webshopunk és üzletünk működését is egyaránt. Arra összpontosítunk, hogy nálunk a vásárlás ne egy szükséges teendő, hanem egy pozitív élmény legyen.

Vásárlás

Webshopunkon az egyszerűségre törekszünk, arra hogy mindenki megtalálja azt amit és ahogy szeretné, ezért széles választékot és számos fizetési lehetőséget biztosítunk.

Oldalunkon a vásárláshoz regisztráció nem szükséges, viszont a gördülékenyebb vásárláshoz ajánlott.

Adatkezelésünk maximális diszkrécióban és jogszerűen zajlik, teljes leírás az Adatvédelmi Nyilatkozat oldalunkon elérhető.

A kosár funkciója a megrendelni kívánt termékek elmentése, lényegében a virtuális megfelelője a valós, fizikai bevásárlókosárnak. 

A rendelés menete:

  • Regisztráció (Opcionális)
  • Termékek kosárba helyezése
  • Rendelés lezárása a “Pénztár” oldalon (Kosárból is elérhető)
  • Fizetés
  • Termék kézhezvétele 

Igen, az ehhez szükséges összes kapcsolatfelvételi lehetőséget megtalál a Kapcsolat menüpont alatt.

Szervíz

Webshopunkon az egyszerűségre törekszünk, arra hogy mindenki megtalálja azt amit és ahogy szeretné, ezért széles választékot és számos fizetési lehetőséget biztosítunk.

Oldalunkon a vásárláshoz regisztráció nem szükséges, viszont a gördülékenyebb vásárláshoz ajánlott.

Adatkezelésünk maximális diszkrécióban és jogszerűen zajlik, teljes leírás az Adatvédelmi Nyilatkozat oldalunkon elérhető.

A kosár funkciója a megrendelni kívánt termékek elmentése, lényegében a virtuális megfelelője a valós, fizikai bevásárlókosárnak. 

A rendelés menete:

  • Regisztráció (Opcionális)
  • Termékek kosárba helyezése
  • Rendelés lezárása a “Pénztár” oldalon (Kosárból is elérhető)
  • Fizetés
  • Termék kézhezvétele 

Igen, az ehhez szükséges összes kapcsolatfelvételi lehetőséget megtalál a Kapcsolat menüpont alatt.

Fizetés

Igen, van! Nincs más dolga, mint a Fizetési opcióknál Utánvétes fizetést választani.

Több opciót is biztosítunk online fizetés esetére!

Fizethet egyszerűen bankkártyájával (Paylike rendszerét használjuk biztonságos fizetési kapuként). 

Van lehetősége közvetlen banki átutalásra is.

Webshopunk támogatja a PayPal-os fizetést is!

Számlázás a https://www.szamlazz.hu/ -val visszük véghez.

A megrendelt termék számláját a kiküldött termék csomagjába tesszük.

Igen, csak annyit kell tennie, hogy a rendelés leadásánál külön kitölti a kívánt adatokkal a Számlázási cím részt.

Szállítás

A szállítást a GLS csomagszállító partnerünk végzi. Amennyiben a termék készleten van 1-2 munkanapot vesz igénybe és tájékoztatják a vásárlót a kiszállítás idejéről.

A házhoz szállítás egységesen 999Ft-ba kerül.

Igen, 10 000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.

Időközönként játékok, kampányok vagy kuponok formájában ingyenes szállítás érhető el.

Rendelés után

Természetesen, az aktuálisan jogszabályban lévő szavatossági/jótállási jogszabályok által előírt szabályokat követjük, így a szavatosság 24 hónapig él. A szavatosság magába foglalja a gyári hibákat, amiket viszont jelenleg (2020.08.13) életben lévő jogszabályok által 2 hónapon belül jelezni kell.

Minden tokunkat, kiegészítőnket, termékünket személyesen egyesével vizsgálunk át postázás előtt, természetesen így is előfordulhat, hogy valami elkerüli a figyelmünket, de minden esetben a megoldásra törekszünk, így arra kérjük vásárlóinkat, hogy bármilyen panasz, észrevétel esetén értesítsen minket és mi 24 órán belül reagálunk Önnek (megnövekedett forgalmú időszakok esetén ez 48 órára tolódhat).

Minden termékünket postázás előtt személyesen átvizsgálunk egyesével. Mi is emberek vagyunk, így néha megeshet, hogy mi is hibázunk, és becsúszik egy hibás termék, ebben az esetben nem szabad megijedni, kérjük vegyék fel velünk a kapcsolatot a Kapcsolat oldalunkon megtalálható lehetőségek egyikén, vagy akár ezen az oldalon is lent megtalálható opciók egyikén.

Természetesen kézhezvételtől számított 12 munkanapon belül minden ok nélkül visszaküldheti nekünk a rendelt terméket, amennyiben az mégsem nyerte el tetszését!

Fontos, hogy a visszaküldött termék az eredeti állapotában kerüljön vissza hozzánk, így áll módunkban elfogadni.

Mindig és minden körülmények között próbálunk optimális megoldást találni a nehézségekre, így kérjük bármilyen kérdése/problémája/panasza lenne, velünk vegye fel a kapcsolatot, és biztosak vagyunk benne, hogy megoldást találunk a problémára. Lehetőség van elérni minket bármelyik feltüntetett elérhetőségünkön a Kapcsolat oldalunkon, illetve kitöltheti a lentebb található űrlapot!